Årsmøte med gjenvalg

Oddmund Stenset og Ola Fossvoll forsetter som styremedlemmer i to nye år. Toril Kyllo og Olav Sigurd Kvaale var ikke på valg. Valgkomité med Ola Gumdal og Bjørn Krokdal ble også valgt for to nye år.
Omsetning i 2019 var 434 000 kroner som er en økning på 24%. Driftsresultatet på minus 69 000 kroner er en forbedring på 57%. En positiv utvikling mot en drift i balanse.  Allerede legger våre 4500 brukere og besøkende igjen penger til det lokale næringsliv, det  fortjener våre støttespillere.En drift i balanse greier vi ikke i år. Vi håper og tror at 2021 kan bli et normalår for reiselivsnæringen igjen slik at fremgangen kan fortsette.
Årsmøtet ble gjennomført i spredt en-meters orden. Det var hyggelig å treffes i stavkirkerommet igjen, vi slapp Teams.
Det foregår både dugnads- og markedsføringsaktiviteter. Snart blir det fersk tjærelukt igjen og fullføring av oppgraderingen i Rådhusparken er nært forestående.
Paviljongen er igjen åpen og det er plass til 27-30 personer for tiden, vi håper på en økning fra 15. juni. Velkommen , vi har også noe nytt å vise fram.
Hilsen Olav Sigurd